Centrummanager

Stad Genk wil in de volgende jaren extra aandacht besteden aan de doorontwikkeling van het stadscentrum als aantrekkelijke shop-, horeca- en belevingslocatie. De afdeling economie wil daarvoor een bijkomende medewerker aantrekken die zich, als centrummanager, zal focussen op deze taakstelling.

Het centrummanagement heeft als algemene doelstelling het verhogen van de kwaliteit en de aantrekkingskracht van het kernwinkelgebied in het Genkse stadscentrum.

Meer bezoekers aantrekken en het verhogen van de verblijfsduur van deze bezoekers leidt tot meer omzet voor de ondernemers actief in handel en horeca.

De uitdaging

Als centrummanager breng je innovatieve ideeën en technieken aan en ontwikkel je voorstellen en initiatieven om de hierboven vernoemde doestellingen te realiseren. Je werkt deze voorstellen concreet uit, staat in voor de praktische organisatie en opvolging en voor de monitoring en rapportering van de bereikte resultaten.

Je werkt een meerjarenplan centrummanagement uit op basis van de diverse aangehaalde elementen. Je koppelt hieraan een begroting op basis van de beschikbare financiële middelen. Je gaat op zoek naar opportuniteiten om extra inkomsten te verwerven om het budget te versterken.

De perfecte match

  • Je behaalde minstens een functiegericht bachelordiploma of algemeen bachelor diploma en beschikt over 4 jaar relevante ervaring;
  • Je bent een bruggenbouwer en netwerker die alle betrokken partijen kan bezielen en enthousiasmeren;
  • Je kan zelfstandig werken. Je hebt een ‘hands-on’ mentaliteit. Je zet actieplannen efficiënt op het terrein om in realisaties;
  • Je hebt sterke communicatieve vaardigheden, overtuigingskracht en doorzettingsvermogen;
  • Je hebt voeling met Genk en het stadscentrum, zonder persoonlijk belang, zodat je onafhankelijk je functie kan uitoefenen;
  • Je kan omgaan met belangentegenstellingen en conflicten;
  • Je werkt graag en goed in teamverbond, met de diverse actoren;
  • Flexibele uren, weekend- en avondwerk vormen geen probleem;
  • Je hebt een uitstekende pc-kennis MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
  • Je hebt affiniteit met het administratieve beheer van een organisatie, meer bepaald i.f.v. de voorbereiding van een transparante boekhouding;
  • Ervaring op vlak van centrummanagement, city marketing en detailhandelsbeheer is een pluspunt.

Ons aanbod

  • De stad biedt jou een boeiende functie binnen een dynamische organisatie.
  • Wij bieden een contractuele voltijdse betrekking met een contract van onbepaalde duur met een bruto maandloon (afhankelijk van relevante ervaring en anciënniteit) tussen 2.894,41 EUR en 4.715,21 EUR aangevuld met maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, vakantiegeld, eindejaarstoelage, extralegaal pensioen, interessante vakantieregeling en flexibele arbeidstijden.
  • Voor deze functie wordt relevante ervaring in de privésector of als zelfstandige geldelijk gevaloriseerd tot een maximum van 15 jaar.
  • Er wordt een werfreserve aangelegd.

Nog vragen?

  • Neem contact op met Pieter-Jan Haesen, Diensthoofd Handel & Diensten - Afdeling Economie, op het nummer 089/65 44 10 of mail naar Pieter-Jan.Haesen@genk.be.

Interesse?

  • Solliciteer enkel via onderstaande link (met cv, motivatiebrief in het Nederlands én kopie van je diploma) ten laatste op zondag 04/07/2021
  • Selectieprocedure:
    • Schriftelijke thuisopdracht die verstuurd wordt op 08/07/2021. De deadline voor indienen van deze opdracht is 18/07/2021
    • Na slagen op de thuisopdracht word je uitgenodigd voor een mondelinge proef op 2/08/2021.

Solliciteer online